Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mjr | użytkownik

imię i nazwisko adresDzierżoniów zarejestrowany23.02.2008 @08:34:40 ostatnio na stronie29.01.2017 @10:18:05

zdjęcie jest spieprzone, jak nikt na nie nie zwróci uwagi

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty209 komentarze2064 posty na forum0

komputer / sprzęt
D3200 + klika szkieł od zenita

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~meetthecreeper    11.07.2009 @18:42:22
no bo się sprółem ;p
_______
Nie da się opisać, opisać słowami jak to jest. Ci co nie wiedzą nie pojmą czym jest groza.
Groza. Groza ma twarz. I musisz się z nią zaprzyjaźnić.
-LuNa26    11.07.2009 @18:16:33
dzieki
~tadzikb59    30.06.2009 @20:57:15
Dziękuję. Tego ptaszka cpyknąłem z okna akurat usiadł i miałem aparat w pobliżu.
_______
Zamiast podziękowań wstąp do mnie http://tadzikb59.digart.pl/ .
U mnie czynne 24h.
~benq78    24.06.2009 @22:46:20
to musisz popatrzec gdzies w necie, ja kiedys maksa soczewki wlozylem czyli +15 i wtedy mozna mrowkom genitalia fotografowac o ile sie nie ruszaja i oczywiscie statyw makro ale zazwyczaj na +5 lub +10 robię
~nozka    24.06.2009 @22:35:11
a dziękuje bardzo, ale twoje jest bardzo ładne jak dla mnie
_______
Zapraszam do siebie. Prosze o rade, krytyke zebym mogl sie poprawiac, szkolic i robic coraz lepsze zdjecia (bo jeszcze bardzo duzo mi brakuje), ale bede sie staral.
Pozdrawiam
~benq78    24.06.2009 @22:34:11
Mój pająk też z reki bez statywu i nie jest to latwe, czasem odrobine reka zadrzy i po fotce ale ogólnie trzeba trenowac. Pozdrawiam i zycze udanych strzałów
~benq78    24.06.2009 @22:32:53
miałem na myśli statyw
~siostraDanuta    24.06.2009 @21:09:53
próbuj dalej , zdaje mi sie ze butelka od wwina nie jest tenczowa
_______

:prometeuszedigartu: ,o-[*]-o,
~siostraDanuta    24.06.2009 @21:09:12
nie
_______

:prometeuszedigartu: ,o-[*]-o,
~maruohmaru    20.06.2009 @13:01:00
Dziękuję ^
_______
Najlepszym podziękowaniem będzie ocena prac w mojej galerii ^w^
~Maru
~colloomb    15.06.2009 @20:20:56
ogromne dzieki
~Kamciol    07.06.2009 @09:20:30
hehe
hmmm chyba nie prędko bo nie mam aparatu i nie zapowiada się na to żebym szybko miał ..
~colloomb    04.06.2009 @22:42:36
dzięki stary .. pozdrawiam..

widze ze podwodny swiat verna Ci chodzi po łbie..

i git..
~blackwomen    04.06.2009 @17:07:26
heh..tak myślałam ale zdjecie dobre
~victord    29.05.2009 @13:06:51
no mały kawałek :D
~victord    29.05.2009 @09:32:01
co wcięło??
~siwekg    27.05.2009 @09:51:02
nmzc;] w wolnym czasie zapraszam do siebie:P
_______
naturze nie potrzeba make-up'u i dodatków...
~botticelli    26.05.2009 @17:25:44
dzięki
~botticelli    26.05.2009 @15:38:01
spieprzone czy nie ale wystarczy żeby dostrzec podobieństwo...co to za stworek?
~pachur    24.05.2009 @13:37:18
taaa ;] to zestaw na kaca !
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~Pawel9218    23.05.2009 @23:11:12
Spoko! Bywa i tak, ale fota naprawde super!!
~blackwomen    20.05.2009 @16:35:03
heh.
pozdro aaa.. i dzieki za komentarz
~Domczas    18.05.2009 @22:42:37
Nie było takowej tabliczki
~colloomb    12.05.2009 @23:09:34
aaaaaa to git
~colloomb    12.05.2009 @14:41:04
dzięki major..

na twym najnowszym digu brakuje troche światła,,

pozdro luz
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 18 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt